KNH Litvínov

Vítejte na stránkách klubu národní házené

www.knhlitvinov.com

Příští zápas

KNH Litvínov vs Baník Most NH

Datum a čas konání: 5.5.2024 00:00
Místo: Litvínov

LETNÍ SOUSTŘEDĚNÍ SVOR 2015_AKTUALITY

Příjezd ze soustředění v neděli v 13:40 hodin na horní vlakové nádraží Litvínov (vedle autobusového nádraží).

NAŠE FOTKY SI MŮŽETE PROHLÉDNOUT PO KLIKNUTÍ ZDE.

7.DEN - SOBOTA 22.8.2015

Po snídani lehčí trénink, spíše míčová technika, přehazka, volejbal a také frisbee. K obědu výborná květáková polévka, hovězí na houbách s těstovinou, většina strávníků odebraala žampiony ze svých talířů na talíře vedoucích a pochutnali jsme si všichni. Včera za námi dojela Justýnky maminka, dnes nás obdarovala nanuky a melounem, tak že takové návštěvy jsou vítány :-). Odpoledne zápasy v miniházené, pak utkání hvězd: VÝBĚR proti TRENÉRŮM...učeň svého mistra neporazil, ale zapotili se taťkové a rozhodli o vítězství až v šestkách. Nakonec jsme si dali ještě výběh ke svatému Antoníčkovi, všichni pouze jeden okruh tzn. 2 km. Teď balíme a připravujeme se ještě na jednu diskotéku, která se pro velký úspěch bude opakovat, tentokrát v režii našich holek.

Slíbili jsme holkám, že napíšeme na web básničky, které dva týmy měli za úkol složit při bojovce a museli se tam objevit jména přítomných trenérů. Takže zveřejňujeme bez cenzury, ale anonymně.

1/ Huja to je frajer, furt ho štve Pajer. Marek to je jednička, pořád by žral vajíčka, Vašek po nich prdí, proto tolik smrdí. Karel (ml) je pipinka, pořád buzeruje z okýnka. Karel (st) je velkej chlap, naštveš ho a budeš malej smrad. To jsou naši trenéři, pac a pusu frajeři.

2/ Marku, Marečku vrať nám dečičku, budíček nám dělej a s láskou se usmívej. Karel fotí rád, umí si vybírat, krabičky si kupuje a za den je zpracuje. Venca umí dobře vařit, snídaně nám dělá rád, vajíčkovou pomazánku má od něj každý rád. Karel to je pohodář, vysvětlí nám všechno rád a když něco neví, tak si to pak zjistí a odpoví. Huje je náš i když jsme drzí, tak nám vše odpustí a nic neřeší. To jsou naši trenéři, pořád něco vymýšlí, aby nás mohli unavit a večer od nás měli klid.

Tak to jsou výtvory našich hráčů/hráček a vašich dětí. Tímto nám končí zpravodajství ze soustředění a vlastně i celé soustředění SVOR 2015.

6.DEN - PÁTEK 21.8.2015

Ráno nás opět budilo slunce a Venca, také nic něžného. Že ti dospěláci neumí budit nás děti trochu citlivě? Pak následoval štafetový závod, který byl po prvním kole ukončen. První defekt na trati měl Ondra, který opravdu dřel, ale nezvládl nerovnost a vypadl z trati. Na trať musel safety car. Ještě ve stejném kole bourala Kamča a traťoví komisaři závod ukončili. Po svačině a ošetření dvou odřených kolen jsme již pokračovali házenkářským tréninkem. Oběd: rajská polévka a čevabčiči s bramborem, tradičně děcka jedli vše. To byste nevěřili rodiče, co všechno vaše děti jí. Hned po obědě jsme se vydali stopovat lišáka Máru. Cesta byla krásná, klikatá a nečekaně končila v Novém Boru. Po cestě jsme soutěžili ve dvou týmech, plnili tradiční i netradiční úkoly a sbírali body. Posledním úkolem bylo najít Máru v Boru. Kde asi myslíte, že byl? Ale snadné to nebylo. Pak zasloužená odměna, šopování a cesta vlakem zpět. Večeře buchtičky se šodó nebo těstovinový salát. Teď diskotéka, většina z nás je už sakra unavená, ale na díze se vydáme z posledních sil. No pomalu nám to končí užijeme si poslední dva večery a jeden den a máte nás doma, tešíte se?

Fotky z dnešního dne nahraje malej Kája až v noci z domova, protože dnes s velkým Kájou odjeli a zítra se budou flákat někde na svatbě, tak jim posíláme pozdrav na dálku.

5.DEN - ČTVRTEK 20.8.2015

Po reklamaci budiče Máry, nás dnes budil Huja, ale bylo stejně necitlivé a tak došlo večer opět na požadavek změny a vyžádali jsme si Venci a všichni doufáme, že zítra zaspí :-). Vedle necitlivého Huji nás dnes budilo konečně i sluníčko. K snídani se na nás navíc usmívali párečky, takže dnešek začal nejlépe, jak mohl. Hlásíme také první malý úraz, Hanka si narazila ruku, z preventivních důvodů jsme byli v novoborské nemocnici. Návštěva skončila sice dlahou na ruce, ale ujištěním lékaře, že to je jen naražené. Zatím co se Mára s Hankou flákali po Novém Boru my ostatní jsme se pustili do ranního tréninku. Běhání, skákání zpestřeno přehazkou a volejbalem. Dopoledne jsme zakončili lezením na horolezeckou stěnu, což byl super zážitek a musíme poděkovat místnímu správci Jirkovi, který trpělivě odjistil všech 26 horolezců. Po slabší pórkové polévce byly k obědu vynikající bramborové knedlíky. Jídlo je zatím opravdu dobré, trochu vázne výdej respektive jeho rychlost, ale čekání se většinou vyplatí :-). O polední klid již do místního obchodu dnes nezašel, čas poledního odpočinku vyměnit za 4 km pochod nebyl nikdo ochoten. Odpoledne jsme si zopakovali nácik pádů a obrana dostala opět trénink zaměřený na obranu. Tréninkový blok jsme zakončili turnajem v miniházené, hráno na malém hřišti, 3+1 hráčů s normálními pravidly. Závěrečný pravidlený běh na 4 km / 2 km byl dnes dobrovolný, přesto se ho zúčastnila početná skupina borců a borkyň a zaslouží si vyjmenovat: Šimon, Matyáš, Roman, Ondra, Štěpán, Justýna, Klára, Sabina, Terka, Nikola, Eliška, Lucka B. a Huja. K večeři si většina překvapivě objednala rizoto s kuřecím masem, ale pak záviděla menšině jedlíků vynikající bavorské vdolečky a také byla vděčna, když vdolečkáři aspoň jeden kousek nechali nebo si šli přidat. Vdolky byly opravdu jako od babiček a prababiček. Na včerní společné schůzce jsme se rozloučili s malou Luckou, trenérkou Zdeničkou (odjížděli domů) a Štěpánem, který také odjel, protože musí plnit fotbalové povinnosti vyplývající z jeho profesionální smlouvy v FK Litvínov. Na rozloučenou jsme popřáli Zdeňce k jejím zítřejším narozeninám a pak už se smutně se všemi třemi rozloučili. Teď klasika, chatka, facebook, kluci, holky, stolní fotbálek atd...

4.DEN - STŘEDA 19.8.2015

Ráno se žádné překvapení nekonalo a opět pršelo, ale vedoucí nás již zahálet nenechali. Obrovský party stan se změnil v tělocvičnu a trenéři připravili kruhové tréninky a míčovou techniku, takže jsme se střídali ve dvou skupinách po 45 minutách intenzivního tréninku. Mnozí z nás se již těšili na oběd. Trenéři se divili jak do nás padala gulášová polévka, dokonce i některé dívky po vlastním sebezapření snědly kapustový karbanátek. Polední klid nebyl pro většinu z nás klidem v pravém slova smyslu, vydali jsme se pěšky k nedalekému (asi 2 km vzdálenému) hypermarketu místního Vietnamce. Zejména brambůrky, pikao a plechovkovou colu musí kolega do zítra doplnit. Odpoledne jsme začali společným focením, pak jsme se opět rozdělili na dvě skupiny. Útočníci a útočnice si vzal na povel Karel se Zdeňkou, trénovala se střelba s pádem, především pak samotné pády, které nám moc nejdou. Obranu si vzali pod křídla Petr s Markem a zaměřili jsme se na pohyb na brankovišti a obsazování. Po krátké pauze jsme tréninkový den zakončili tradičním výběhem na 4 km pro starší a 2 km pro mladší včetně dvou benjamínků. Co opravdu trenéry potěšilo, že všichni si zlepšili traťový čas, někteří o více než 6 minut. Dokonce jsme byli po večeři od trenérů pochváleni. No a večeře? Mimo 3 trenéry a Elišku, kteří měli játra s rýží, tak všichni šli do krupicové kaše. Teď mrskáme stolní fotbálek, odpočíváme v bungalovech a nebo blbneme, některé děcka jsou opravdu neunavitelná.

3.DEN - ÚTERÝ 18.8.2015

Začali jsme jako vždy snídaní, kde se objevily švédké stoly, pomazánka a pečivo. Jelikož celý dnešní den pršelo, tak jsme dopolední trénink vynechali. K obědu jsme měli kuřecí vývar a sagedín.  Odpolední trénink probíhal v krytém stanu, kde jsme se zaměřili se staršímy na posilování v rámci kruhového tréninku a s mladšími na míčovou techniku. K večeři jsme měli kuře na paprice, nebo nudle s mákem a s tvarohem. Dnešní den jsme toho moc nestihli, doufáme, že zítra už bude lepší počasí a povede se uskutečnit i plánovaný běh a další disciplíny, které měly proběhnut již dnes.

2.DEN - PONDĚLÍ 17.8.2015

Zatímco někteří vedoucí polykali dávky brufenů, tak jsme již polykali ranní dávky prvního tréninku, který byl zaměřen čistě na fyzičku. Běhání schodů, švihadla, sprinty a medicimbal. Po sváče další běhání, koordinační žebřík dal některým holkám a klukům celkem zabrat, rovněž trenérům dalo zabrat vysvětlit dětem k čemu to slouží. K obědu byla polévka dovezená až z Frankfurtu a šunkofleky. Polední klid strávily holky u kluků a kluci u holek, pak už přišel na řadu trénink s míči samozřejmě házenkářskými. Na závěr tréninku nás čekal běh, starší 4 km a mladší 2 km. Každý si udělal svůj individuální čas, což je teď základ pro zlepšení. Dobíhali jsme za deště, ale naštěstí jsme utekli pěknýmu slejváku, který už jsme pozorovali z bungalovů. Večeři si můžeme volit ze dvou jídel, k našemu překvapení si dnes všichni zvolili špekové knedlíky se zelím a k ještě většímu překvapení to i všechny děcka snědly. Po večeři už máme klídek, který si po dnešku zasloužíme. Zatím žádné zranění ani nemoc, tak snad nám to vydrží. A snad se i vypršelo a zítra můžeme hltat další tréninkové dávky.

1.DEN - NEDĚLE 16.8.2015

Cesta probíhala v pohodě, až na malý zádrhel jsme zvládli cestu v pohodě. Zádrhel byl v podobě zapomenutého mobilu ve vlaku, ale poctivý nálzece zavolal na číslo dotyčného tatínka a mobil bude předán. Takže vše dopadlo dobře. Do tábora Star Line Svor jsme dorazili po krásné ale nikoliv krátké procházce z nádraží. Jsme ubytováni v pohodových bungalovech s vlastní sprchou i WC. Místní kuchařky nás přivítaly večeří rybí filé se sýrem a hranolkami.

Zatím se rozkoukáváme, měli jsme už organizační schůzku s vedoucími a zítra nás čeká první trénink a také překvapení v podobě počasí, to zatím pořádně nevíme jaké bude. Teď celkem slušně prší.