KNH Litvínov

Vítejte na stránkách klubu národní házené

www.knhlitvinov.com

Příští zápas

TJ S.Nezvěstice vs KNH Litvínov

Datum a čas konání: 19.5.2024 00:00

SOUSTŘEDĚNÍ ŽÁCI KLÍNOVEC

Informace ze soustředění mladších a starších žáků

Den 1)  Příjezd do obce Loučná pod Klínovcem následné ubytování a první oběd poté jsme byli navštívit místní akci SPARTAN RACE.

Den 2)  Dopolední trénink-10km běh okolo Klínovce,odpolední trénink-první vyjíždka na kole 19km úsek zvládli všichni kluci na výbornou.

Den 3)  Počínaje dnešním dnem jsme se domluvily že zdoláme místní kopeček jménem Klínovec a to jsme taky udělali nahoru se vyškrábali všichni a cestou jsme narazili na občerstvení v podobě borůvek a malin,odpolední fáze tréninku probíhala na sportovní hřišti u hotelu Nástup.

Den 4) Po včerejším tvrdém tréninku jsme dnešní dopoledne pojali relaxačně zamířily jsme do hotelu Nástup kde jsme měli k dispozici nádherný bazén a saunu kluci se nádherně odreagovali a načerpali nové síly na odpolední trénink,který jsme zahájily na lanovce která nás vyvezla na vršek Klínovce ze kterého jsme sjížděli na kolech po cyklotrase až k našemu hotýlku Anna,cesta byla zvládnuta opět na jedničku.

Den 5) Dneškem jsme začali opět tvrdě a tak jsme po snídani vyběhli po okruhu kolem Loučné pod Klínovcem který jsme si proběhli hned 2x,odpolední program proběhl na sportovním hřišti kde si kluci zahráli házenou,nohejbal a fotbálek.

Den 6) Po snídani jsme si vyběhli k hotelu Nástup˙˙˙˙ kde jsme si užili bazén a saunu.Odpoledne jsme si vyrazili na kole v okolí Klínovce.

Den 7) Poslední dopoledne našeho soustředění jsme zakončili tréninkem na sportovním hřišti.Odpoledne jsme od pana majitele hotýlku ANNA dostali na rozloučenou špekáčky a tak jsme si je s chutí opekli a tímto naše soustředění končí a mi se už těšíme na další.Ps:na závěr bysme chtěli poděkovat panu majiteli za ubytování,personálu že se o nás starali,kuchařům že na nás nešetřili,jednomu hodnému tatínkovi který nám na cestu zapůjčil velké auto na kola a jedné hodné mamince která nás pomohla všechny svést dolů z hor.